sjuuk....

Usch, är helt jättesjuk, blev sjuk över dagen. :(  Halsen sjuk som h*lvete o näsan rinner... Bläää! Jag vill inte vara sjuk över helgen! :@ Det händer mycket då! Snyft...
Fast min ursöta polare kom och hälsa på hem <3 älskar dej :D Härligt att nån tänker på såna som är sjuka:D Vi hade planerat att göra nåt ihop denhär dagen :) men så kom denhä *********** flunsan...


Men till gladare saker!
Jag träffade idag en kille jag gillar (en dejt!!!) på ett café, det var faktist jättemysigt och vi skall faktist fara ut i fortsättningen också! Får se hur det blir i framtiden <3

Beställde just från h&m några ursnygga plagg, jag kan ju inte ha 200 € brännande i min plånbok. :) (fick av morfar)

Sätter upp bilder :P

Hejdåå :D

p.s. slipper skolan imorgon


Sådan bikiniset; övredel 12,90 € nedredel 9,90€ H&M

Jeans 39,90 € H&M

Sommarklänning 34,90 € H&M

Organic cotton kofta för 19,90 € den också från H&M

Och så beställde jag en vit tröja som är liksom ordinary :D






Kommentarer
Postat av: chiaki

Svar: jaaa! Men idag fick jag veta att detdär lägret dom skulle ha där kostar 500 euro. Och dessutom måste man betala resan själv. Där gick den drömmen upp i rök.

2009-03-10 @ 20:49:07
URL: http://chiiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0