OMG!! Can´t wait!

Idag har jag gjort massor! Mamma och pappa har varit i jobbet hela dagen så jag har fått vara "sjuk" hemma ensam :)
Ja, då jag var på datorn och surfade på olika bloggar så ringde killen jag berättade om igår och informerade mej att han skulle skolka resten av dagen och frågade om jag ville hänga med, klart jag ville! Jag har ju inte feber :D
Så jag for med min moppe till samma café var vi var igår :P och därifrån skulle vi fara till mäkken och äta. Han har btw en urhäftig moppe! Vi satt i mäkken superlänge och bara talade! Det var så den bästa Mcdonalds resan ever!
Efter det bestämde vi oss att fara till mej (omg!) Somtur är det ganska hyfsat städigt här.. Och så satt vi där, och ni kan gissa resten ;) de var URMYSIGT!
Vi bestämde oss att vi skulle börja och hänga tillsammans, sådär liksom ihop:P 
Ni kan gissa att jag går med huvudet i molnen! Rosa!!
<3<3<3
Och på fredagen skall vi på en fest och så ska jag vara natten hos honom :P hans föräldrar ska bort!
Jag kan knappt bärga mej! Måste shoppa sexiga underkläder ;D Haha!
Tyck bara att jag är lite löjlig ;) sådant är det då jag varit singel sedan jesus föddes (jesus= en liten svensk pojke som fyller iår 2 år :D )



Har ni nånsin kännt er såhär löjliga eller känner ni nån ? Jag vill veta!
Jag kan sätta upp några bilder på söta underkläder ;D

Ha de så romantiskt <3

p.s. säg inte till min morsa bara ;) fast jag tänkte nog berätta någon dag :P då dethär blir mera "säkrare" xD

9,90 € från H&M fanns i tre olika färger ;D och undredel finns!

BH 12,90 € stringsen 4,90 € fast det får man också som hotpants 7,90 € H&M

BH 12,90 € finns undredel också H&M

BH 12,90 € strings (det är det!) 6,90 € H&M

Naaw! 12,90 € för tre stycken H&M

Dehä hotpantsen kan jag tänka mej att ha <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0