Lillesyster/bror

Idag har jag varit till skolan och vi kom överens med "Matti" (fejknamn på min pojkvän :P) att jag skulle till honom idag fast jag har utegångsförbud :D Och jag har möjlighet att smita ut pga att mina föräldrar for i morse på en kryssning <3<3 Hoppas de gör till mej en lillebror/syster till mej där ;D jag är faktist less på att vara ända barnet... :/
Från sak till annan så ska Matti då ha hemmafest hos honom :P Och det blir lite mycket att dricka :) När han laddrade upp vad han hade skaffat.
Idag skolkade jag och min kompis från skolan ca. 12 tiden hennes orsak var; "Åh, vilken huvudvärk jag fick plötsligt! Och jag har migrän så inga andra än mina egna mediciner hjälper!" Och min var; Åh, vilken mensvärk jag har! Jag har redan tagit en burana men den hjälpte inte ett dugg!" Hahha:D
Men jag brukar faktist ha hemskare än hemsk magvärk då jag har mens... :S värför måst kvinnor ha det!? Värför har inte män nån mens?? VÄRFÖR!!??

Okej.... iaf köpte jag en ursnygg klänning från stan en såndär lös med en urringning som gör att ena axeln blir bar, uuhh hett xD
Nu ska jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0