I´m in love....

With urban outfitters and H&M :P

   Denna tavlaliknande läckerhet kostar 64 $ Urban outfitters

  Lampan som jag gärna skulle sätta på min nattduksbord 16 $ Urban outfitters

Duschgardin, som att duscha ute 40 $ Urban outfitters

Byrå 48 $ Urban outfitters

Dynan kan du ge ti en vän eller ha den i en soffa eller säng 4,90 € H&M

Tvä ursnygga färger på badrumsmattor 7,90 € H&M

Bordduk 9,90 € H&M

Du kan ha till din hund eller katt eller bara som en dyna  12,90€  H&M

Som att gå på en vägg 14,90 € H&M

Bordduk 24,90 € H&M



Om du har märkt så gillar jag ganska mycket om träd eller lövaktiga prylar :) De är så fräscha och moderna.
Och en skitbra sak är nog att H&M har inredningssaker! Deras kvalité har jag ingen erfarenhet av men man borde iallafall ge dem en chans!:D Billiga är de också!



Favoriten från denhär gångens bilder: Byrån från Urban Outfitters

Urhärlig, måste bara beställa eller iaf hitta nån liknande :) kanske en vanlig brun byrå och måla på själv ? Maybe... :D

See you! :P

Kommentarer
Postat av: chiaki

svar: haha okeej ^^ ja bor nära Vasa ;D

2009-03-08 @ 10:45:26
URL: http://chiiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0