Hej för länge sedan!

Ursäkta mej för det urusla inlägguppdatering! Jag har haft mycket att göra! Jag har börjat med en diet ;D Jag äter nyttigt och är ute och springer varje dag. Jag har redan gått ner ½ kg.! Så det är helt roligt :D

Lite uppdatering i mitt liv.. (också mitt rum)

Jag och Matti är ännu tillsammans men det var nära att gå av för några dagar sen... :( fast vi har pratat om det och allt är super nu! Mina päron är ännu i lappland men de kommer hem på söndag, mommo och moffa skall senare idag hem så jag får vara hemma ensam idag :D INGEN UTEGÅNGSFÖRBUD MERA!
Så det blir fest idag! Men inte här förstås utan hos en min vän. Det skall komma massor med människor dit.
På måndag är det ingen skola (Jes!!) Det var något med nån remont.. Det gör inget! ;D
Så imorgon skall jag och Matti vara hos honom se på nån film och bara mysa <3 älskar honom! Vårt förhållande har blivit tusen gånger bättre än förr pga våra strid :D

Har också uppdaterat mitt rum så ni får se nu hur det blivit, jag klottrar på paint lite skiss!

Nej! jag fick inte det uppladdat hit! kanske det beror på att den är bmp? kan nån ge något tips på hur man får det hit eller ändrat?

nu ska jag fara! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0