Hej alla små barn!

Idag är det lördag! Urskönt! Sov till klockan 12 idag :D Vakade ganska länge till ungefär 03 :)
Var idag och fyndade i stan ;) Såg ett ursnyggt tapet som jag skulle vilja ha i mitt rum :) Tyvärr hittade jag ingen bild på nätet.... som jag skulle ha kunnat sätta upp här... Men jag kan sätta upp bilder av saker jag köpte :D kläder och en och en annan cool pryl ;D Var också och äta (idag är min var-hälsosam dag) alltså jag var till Subway :) och jag försökte välja så "lätta" alternativ jag kunde... :D
Har funderat på att nån dag ta ett tåg till Tammerfors och vara en hel dag i Ideapark ;D urskönt att slippa va hemma... kan fa med min bästa polare ;D
Var idag också till ett par sportaffärer fast jag aldrig brukar vistas där :D Orsaken för det är att vi skall till Lappland nästa vecka till ungefär 1½ vecka! Så jag måste köpa en slalomjacka och slalombyxor. :) Och så fick jag ringa till mamma att hon skulle komma och betala, och då hon kom så kom hon med en oförväntad kommentar; "Det är ju onödigt att hyra slalomskidor osv. där, då här finns så billiga" (!)
Jag kunde inte förstå vad jag hörde ;D Men iaf fick jag slalomskidor, slalomstavar, hjälm och glasögon :) Sånhäna stunder känner jag mig JÄTTE bortskämd xD fast egentligen är jag inte det :)
Jamen, från sak till annan så skall jag just ut och jogga så jag sätter upp bilder här, nu :)

soapTvålsak 24 euro :)

Syns o hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0