Hallo!

Int är det alls så hemskt att vara sjuk ;D Mormor kom just på besök och gav mej 100 € !
Hon sa dock att jag skulle spara och jag svarade att det är ju självklart! (A) Genast de for iväg rusade jag till datorn! Hahhaa:D Ni kan int tro vad jag hittat!

Fick inte hit bilderna på vad jag köpte från gina tricot:
-Jeansleggins 19,90 €
-T-tröja "so what" står det där :)

Skor ska jag köpa från andiamo, fast det är ett par jag inte kan köpa! VILKET KÄRA BLOGGLÄSARE???

25 € kostar dessa platta converseskor, Andiamo

39,90 € Andiamo

39,90 € Andiamo

Det är skit att man inte kan beställa på nätet från andiamo... Men somtur är här nära en sådan affär. Så jag vet att sätta till sidan pengarna till skorna:D

HJÄLP! KAN INTE BESTÄMMA MEJ!

24,95 € kostar denna cardigan :) svårt att välja vilken jag ville ha! Vero Moda

JAG SKALL HA DENHÄR! 69,95 € Vero Moda

Genast då jag mamma ringer skall jag börja med tjatandet! I´m in love with this jacket! <3<3 Jag har en liknande, men den är kortare annan (fulare) färg och den har ett hål! (pga. vi rutchade nerför en sten... )

Tips på tjatande ? :D

Ha de bra ! ska beställa dehär säkra redan :D



Kommentarer
Postat av: chiaki

Svar: Tack för kommentaren! Det värmde <33 =]



Älska gula skor!!!! =D=D=D (men jag klarar inte av klackar xD)

2009-03-12 @ 17:05:28
URL: http://chiiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0