Haaj!

Ja, detta är OFFICIELT mitt första inlägg i  min nya och första blogg :) Och ni kan såklart tipsa mej lite hur man kan använda en blogg effektivast som man bara kan. ;) Här kan ni läsa om mitt liv ( fast jag försöker hålla mej så anonym som möjligt :) ) och lite tips om olika saker men i huvudsak om inredning.
I huvudsak dyrkar jag gröna prylar i alla nyanser! :D Och jag gillar mysiga färger också!

Allmänt om mitt liv så går allt mot skogen just nu... men ska försöka flytta genast då jag fyller 18!
Från sak till annan brukar jag surfa på olika inredningssidor för inspiration t.ex. på ikeas sidor eller på urban outfitter:) aahh...
Ska försöka nu att sätta ett par bilder hit på en massa fina saker man kan ha i sitt rum eller lägenhet :P

18 $Vas 18 $ (vet inte vad det är i euro eller kronor... :D )

En härligt söt smurfmjukis :D För 20 $

a Här kan du hänga dina smycken :) 32 $

k "Paraplyuggla" 120 $

Du kan gå själv på deras sidor och se på alla läckra saker som du kan sätta på din julklappsönskelista :P inte så länge kvar till jul  ? xD


Ha det så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0