his my number 1 ...

Hej..
Slapp inte med till lappland... Pga att jag sade raka ord till mamma. :
Mamma bråkade om att jag skulle skärpa mej i skolan för att jag fick 5 i religionsprovet och jag blev såklart jättesur då hon själv fick bara femmor och sexor då hon gick i åttan! Livet är nog orättvist ibland, ofta i mitt liv.
Hon sa då till mej att hon inte hade samma situation! Vad är det för orsak!
Jag svarade då av rätt ilska "Fan, du va så vitt** bortskämd då du va lika gammal som ja ! Moffa va ju som om du sku ha vari ända barne! S*tan! Bara du int sku va min mamma! "
Sådär sa jag.. Kanske lite elakt och jag menade det inte påriktigt.. men jag var så arg.

Så nu är mommo och moffa här för att babysitta mej! Men de far typ klockan 6 och sova varje kväll och de vaknar inte till nåt! Och om jag riktigt smörar på dem t.ex. städar eller diskar här så kanske jag kan fara ut :)
Jag har iallafall "jobbat" så jag fick 50 euro .. Mommo tror väl att jag skall glömma att trotsa så mycket. Men jag har iallafall nyss "tröstshoppat" plus tröstbakat ;D kladdkaka :P nams!
Så nu har jag råd med alla tre par skor jag ville ha :D Och kanske jag kan få nåt "utpressat" ännu av moffa :)
Fick just lov av mommo att fara till stan ungefär klockan sex ;) på ett villkor att jag skall inte berätta till moffa eller mamma :D:D Och att jag säger till moffa om han frågar att jag har varit ute på ett jobbintervju ;)

Okej men ja ska dra nu:D baaai!

p.s matti kommer ti stan ;D

Har surfat just på dinsko.fi och har funderat på att köpa gladiatorskor :)

Btw, så har jag inte berättat något om mej ;) fast inte så mycket för att hållas "anonym" fast jag går ju i en finskspråkig skola:D

Jag har längden 160 cm på mej väger sådär runt 50 kanske borde lite banta ;D Blond och har blåa ögon :) Har raka tänder men jag hade för ett par år sen (krrhm..) alltså i dagis tågräls "/ mysigt.. vet inte annat jag skall berätta ;D
Jag skulle inte faktist vara över 170 cm för att då skulle man vara en flaggstång (sori) och inte kunna ha högklackar.. Eller klart man kan ha högklackar men man är ju lång då ;) fast om man vill vara modell så är det ju superbra! Jag är alldeles för kort för att vara modell... tyvärr... har också slutat växa.. och det känns jättekonstigt att stå bredvid Matti då han är ungefär 185 cm lång!!! Pitkä ja pätkä ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0