....

Idag har allt gått oppåt röven... Var ska jag börja? ;)
Idag var min bästa vän sjuk... Jag bråka med Matti vilket förorsakade att jag skolkade med en min vän och lämnade fast för det plus lämna fast för rökning... fick kvarsittning, och mamma tycker allt är Mattis fel... :/
Men se mikä ei tapa vahvistaa alltså det som inte dödar dej gör dej starkare ;D
Och så har jag ju ännu på dendä utegångsförbudet.. Fast imorgon skall vi till lappland!!! Fast vi får se hur det blir med den saken.. :( mamma är så sur nu.. men Matti ska just komma hit och vi skall prata lite.. :) för att mina päron är på jobbet. :D

Ja och ännu den värsta saken tycker mamma att vi skall ikväll ha en "familjdiskussion" om mina "problem"! Pah! Det är hon som haft en sån "perfekt" barndom! Hennes pappa betalade ju allt för henne! :/ Men från sak till annan så fick ja ett paket från hm idag ;D testade just på kläderna.. :) imorgon blir det senn prov+kvarsittning+hundratusen läxor!

Har nån liknande situation som jag? Eller har ni några tips ? ;)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0