blää...

Lämna fast av att vara igår ute... :/ men det var värt det! :D
Har nu utegångsförbud... Jag tror inte jag kan på en stund berätta om honom ;D
Men jag är ännu hemma, tyvärr.. Ingen kan komma till mej och jag kan inte träffa dem heller i skolan pga. min flunsa.
Men när mamma skall till jobbet kan jag ju bjuda hem min pojkvän :P för att inte känner ju mina föräldrar honom, men de känner mina vänner och deras föräldrar och så kan mina päron fråga av mina kompisars päron om mina vänner har varit hit ;D
Fast jag vill inte smitta av mej till honom heller.. :( men det är så tråkigt om man inte kan göra något!!

HJÄLMP MEJ!! TIPS?
guuuuud!
Jag har ännu ca. 100 € i min plånbok och jag tänkte att jag kunde beställa mera kläder ;)
Jag lägger hit bilder om jag hittar nåt! ;D
Baaai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0